Mars benim, dünya benim
Mamayastık
etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor.
Tüm kayıtları göster
Mamayastık
etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor.
Tüm kayıtları göster
21.10.10
Şimdi ben burda ders çalışıyodum, dedim ki,
''gidiyim de biraz blog okuyayım'' Okudum. Dedim ki,
''girmişken bişeyler yazayım''
Yazdım. Dedim ki,
''Girmişken güzel bi resim koyayım''
Koydum.
Heh, ne diyoduk.
Renkleri severim.
Önceki Kayıtlar
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)